top of page
Eran Lahav

הודעה מטעם חמאס לאחר פגישת אסמאעיל הנייה ושר החוץ האיראני, עלי באקרי:




"- שתי המשלחות דנו בהתפתחויות הפוליטיות והצבאיות בשטח בנוגע ל'מבול אל-אקצא', המצב הכללי של הסוגיה הפלסטינית, ומאמצים לעצור את מלחמת רצח העם והתוקפנות הישראלית.


- הנוכחים שיבחו את האיתנות האגדית של העם הפלסטיני ואת ההתנגדות האמיצה שהצליחה לסכל את כל מטרות הכיבוש ולשרטט משוואות חדשות לנושא ולאזור.


-שר החוץ האיראני סקר את המאמצים שעשתה הרפובליקה האסלאמית של איראן לתמוך ב'מבול אל-אקצא', במיוחד באמצעות מוסדות אזוריים ובינלאומיים, כולל קבוצת BRICS, שנחאי וארגון הוועידה האסלאמית, וכן פגישות דו-צדדיות עם שרי החוץ של האזור וגורמים בינלאומיים רבים, כולם שואפים לעצור את התוקפנות הישראלית ולתמוך בעמדת ההתנגדות והעם הפלסטיני.


- ראש התנועה מצדו שיבח את המאמצים, העמדות והדיפלומטיה האיראנית הללו, תוך סקירת המצב בפלסטין, במיוחד ברצועת עזה במישור ההומניטרי ואת הישגי ההתנגדות והתנועות הפוליטיות הקשורות למאמצים לעצירת התוקפנות. תוך שימת דגש על עמדות התנועה התואמות את יסודות הפסקת האש הכלולים בהחלטת מועצת הביטחון ובנאומו של הנשיא ביידן.


- הוא גם שיבח את חזיתות התמיכה, במיוחד בלבנון, תימן ועיראק, ואת ההשלכות החיוביות שלהן על המצב בפלסטין, והעריך את עמדותיהן הפוליטיות


- ראש התנועה סקר גם את התנאים בירושלים, בגדה המערבית ובתוך בתי הכלא הכיבוש ואת הפשעים היומיומיים של האויב, לרבות פלישות, הרג והחרמות, והדגיש כי ירושלים מהווה את הכותרת והמוקד של הסכסוך עם הכיבוש בהווה ובעתיד."




0 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page