top of page
Eran Lahav

איראן מוציאה כתב אישום נגד ארצות הברית בנוגע לחיסולו של קאסם סולימאני


קאסם סולימאני היה אמון על יצוא המהפכה האסלאמית האיראנית, קידם את האינטרסים של משטר האייתולות ברחבי המזרח התיכון, מעיראק, סוריה, תימן ועד לבנון.  המלחמה הרב זירתית שאנו רואים היום, היא ביסודה תכנית איראנית אותה הגה מפקד 'כוח קדס' לשעבר, קאסם סולימאני  📌מי היה קאסם סולימאני?  📌כיצד פעל לקידום המדיניות האיראנית בדרך להגמוניה אזורית?  📌איך הפך למפקד נערץ באיראן וברחבי המזרח התיכון?  📌כיצד פעל סולימאני בעיראק?  📌כיצד פעל סולימאני בלבנון?  על המדיניות האיראנית האזורית, והקשר שלה עם ארגוני הפרוקסי שלה כתבתי בספרי "היצואן" שעוסק במרכזיותו של קאסם סולימאני במדיניות האיראנית, והאיש שניהל את מערך הקשרים ארגוני הפרוקסי של איראן  👈הכירו את המדיניות האיראנית האזורית- "היצואן- הספר הראשון מסוגו העוסק בקאסם סולימאני ומרכזיותו במדיניות האיראנית האזורית וכיצד היא משפיעה על ביטחונה של ישראל.   👈 כנסו לכאן: המסמך החשוב ביותר להבין את המלחמה הרב זירתית נגד ישראל: https://theexporter-mabaterror.com


מערכת המשפט האיראנית הוציאה כתב אישום נגד ממשלת ארה"ב וגורמי צבא בנוגע לחיסולו של מפקד 'כוח קדס' לשעבר, קאסם סולימאני, בשנת 2020.


ראש משרד המשפטים בטהרן, עלי אל-קאסי מהר הסביר: "כל הנאשמים, שהם מדינאים ופקידי צבא אמריקאים, קיבלו הודעה רשמית על המקרה והתבקשו להציג את עורכי הדין שלהם".


קאסם סולימאני היה אמון על יצוא המהפכה האסלאמית האיראנית, קידם את האינטרסים של משטר האייתולות ברחבי המזרח התיכון, מעיראק, סוריה, תימן ועד לבנון.


המלחמה הרב זירתית שאנו רואים היום, היא ביסודה תכנית איראנית אותה הגה מפקד 'כוח קדס' לשעבר, קאסם סולימאני


📌מי היה קאסם סולימאני?


📌כיצד פעל לקידום המדיניות האיראנית בדרך להגמוניה אזורית?


📌איך הפך למפקד נערץ באיראן וברחבי המזרח התיכון?


📌כיצד פעל סולימאני בעיראק?


📌כיצד פעל סולימאני בלבנון?


על המדיניות האיראנית האזורית, והקשר שלה עם ארגוני הפרוקסי שלה כתבתי בספרי "היצואן" שעוסק במרכזיותו של קאסם סולימאני במדיניות האיראנית, והאיש שניהל את מערך הקשרים ארגוני הפרוקסי של איראן


👈הכירו את המדיניות האיראנית האזורית- "היצואן- הספר הראשון מסוגו העוסק בקאסם סולימאני ומרכזיותו במדיניות האיראנית האזורית וכיצד היא משפיעה על ביטחונה של ישראל.



👈 כנסו לכאן: המסמך החשוב ביותר להבין את המלחמה הרב זירתית נגד ישראל: https://theexporter-mabaterror.com

צפייה 10 תגובות

Comments


bottom of page